Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru

Sklep umożliwia zwrot zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Dotyczy to wyłącznie towarów nieużywanych, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

W celu zwrotu towaru należy skontaktować się ze Sklepem mailowo: kadefarm@kadefarm.pl i przesłać jednoznaczne pismo  lub formularz odstąpienia od umowy, informujące o decyzji odstąpienia od umowy/zwrocie zakupionego towaru. Niezwłocznie po jego otrzymaniu Sklep wyśle Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.

Zwracany towar należy przesłać niezwłocznie (i nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy) na adres: Kadefarm Sp. z o.o., ul. Gipsowa 18 Sierosław, 62-080 Tarnowo Podgórne. Ustawowy termin na zwrot towaru jest zachowany, pod warunkiem, że klient odeśle go przed upływem terminu 14 dni. Kupujący odsyła towar na własny koszt.

W przypadku zwrotu towaru/odstąpieniu od umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane od kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep). Zwrot kosztów następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował Sklep o decyzji odstąpienia od umowy i otrzymaniu zwrotu zakupionego towaru. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodniły inne rozwiązanie; w każdym przypadku kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.


Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację pod adresem kadefarm@kadefarm.pl
W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien odmówić przyjęcia niezamawianych produktów bądź odesłać je w terminie 10 dni i niezwłocznie powiadomić o tym Sklep.

Sklep zastrzega sobie prawo do ustosunkowania się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru lub jego uszkodzenia i poinformowania o tym Klienta.

Uszkodzony podczas dostawy towar lub towar niezgodny z zamówieniem należy odesłać priorytetową przesyłką pocztową na adres: Kadefarm Sp. z o.o., ul. Gipsowa 18 Sierosław, 62-080 Tarnowo Podgórne.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru bądź zaoferuje obniżenie ceny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl